Каталог

Статті

Зношування деталей велосипеда, як продовжити термін служби велосипеда

Щоб уникнути передчасного зносу ланцюга, передніх та задніх зірочок каретки необхідно проводити їх чищення та періодично змащувати спеціальним маслом. Шарніри гальма також потребують належного догляду, що дозволяє запобігти утворення в них іржі внаслідок надмірної вологи. Не варто допускати, щоб мастило забруднило гальмівні колодки або обід колеса, якщо це все ж таки трапилося, масло, що потрапило слід негайно витерти. При попаданні олії на ротор краще відразу ж звернутися до веломайстерню, де є спеціальна рідина для очищення ротора.
Для безшумної їзди на вісь напрямних роликів заднього та переднього перемикача слід нанести невелика кількість мастила. Спочатку ланцюг слід обробити рідкою аерозоль і дати їй трохи часу проникнути всередину. Потім весь ланцюг можна змастити двокомпонентною густою олією. Рукоятки приводу, шарніри гальма також вимагають ретельної мастила. Щоб зняти приводний трос з упору, потрібно його рукоятку. відвести назад, а потім повністю змастити по всій довжині.
Багато що залежить від частоти та характеру їзди велосипедиста. Більшому зносу піддаються ланцюг і блок передніх зірочок. Щоб перевірити рівень зношування ланцюга, слід виміряти довжину всіх її сегментів рулеткою або простою лінійкою, не знімаючи ланцюга з велосипеда. Якщо врахувати, що загальна кількість сегментів 24, вийде довжина 12 дюймів. Не варто на стару потерту касету ставити новий ланцюг, або навпаки, це призведе до різниці їх кроку, і прискорить знос обох деталей.
На вигляд можна досить легко визначити ступінь зношування зірок. Зазвичай у нових зірочок лицьова сторона менше закруглена, ніж задня. Під час руху велосипедний ланцюг контактує лише з задньою частиною зубів зірок, тому згодом їх форма поступово стирається, стаючи гладкою. Передня частина зубів залишається незмінною. Орієнтовний ресурс касети розрахований не більш ніж на 20000км., до того ж, коли ланцюг сильно зношений це приводить у непридатність усю систему.
Говорячи про гальма, бажано щоб товщина гумової колодки відповідала нормі, але це не завжди може гарантувати щільне прилягання до обіду колеса. Тому, щоб колодки сприяли ефективному гальмування, необхідно відрегулювати їхнє положення щодо колеса, воно має бути паралельним до обода. При виявленні прослизання колодки на обід, така деталь підлягає негайній заміні. Взагалі, при купівлі нових гальмівних колодок слід звертати увагу на інструкцію, яка допоможе врахувати важливі моменти.
Зі збільшенням ступеня зношування всі деталі підлягають одночасної заміні, а не по частинах. Якщо кататися на велосипеді тільки за рівними поверхням і загальний пробіг не перевищить 200-300км. за сезон, означає, що в найближчі кілька років можна забути про ремонт велосипеда. І, навпаки, коли власник віддає перевагу екстремальні стилі водіння, міняти привід доведеться в кілька разів частіше.

При виникненні проблем з велосипедом, звертайтеся до веломеханіку - професійне технічне обслуговування та усунення несправностей велосипеда.


Чтобы избежать преждевременного износа цепи, передних и задних звездочек каретки необходимо проводить их чистку и периодически смазывать специальным маслом. Шарниры тормоза также нуждаются в должном уходе, позволяющем предотвратить образование в них ржавчины вследствие избыточной влаги. Не стоит допускать, чтобы  смазка запачкала тормозные колодки или обод колеса, если это все же случилось, попавшее масло следует немедленно вытереть. При попадании масла на ротор лучше сразу же обратиться в веломастерскую, где имеется специальная жидкость для очистки ротора.
Для бесшумной езды на ось направляющих роликов заднего и переднего переключателя следует нанести небольшое количество смазки. Вначале цепь следует обработать жидкой аэрозолью и дать ей немного времени проникнуть внутрь. Затем всю цепь можно смазать двухкомпонентным густым маслом. Рукоятки привода, шарниры тормоза также требуют тщательной смазки. Чтобы снять приводной трос с упора нужно его рукоятку отвести назад, а затем целиком смазать по всей длине.
Многое зависит от частоты и характера езды велосипедиста. Большему износу подвергаются цепь  и блок передних звездочек. Чтобы проверить уровень износа цепи, следует измерить длину всех ее сегментов рулеткой или простой линейкой, не снимая цепи с велосипеда. Если учесть, что общее количество сегментов 24, получится длина в 12 дюймов. Не стоит на старую потертую кассету ставить новую цепь, или наоборот, это приведет к разности их шага, и ускорит износ обеих деталей.
По внешнему виду можно довольно легко определить степень износа звезд. Обычно у новых звездочек лицевая сторона меньше закруглена, чем задняя. Во время движения велосипедная цепь контактирует только с задней частью зубьев звезд, поэтому со временем их форма постепенно истирается, становясь более гладкой. Передняя часть зубьев остается прежней. Примерный ресурс кассеты рассчитан не более чем на 20000км., к тому же, когда цепь сильно изношена это приводит в непригодность всю систему.
Говоря о тормозах, желательно чтобы толщина резиновой колодки отвечала норме, но это не всегда может гарантировать плотное прилегание к ободу колеса. Поэтому, чтобы колодки способствовали эффективному торможению, необходимо отрегулировать их положение относительно колеса, оно должно быть параллельным ободу. При обнаружении проскальзывания колодки на ободе, такая деталь подлежит немедленной замене. Вообще, при покупке новых тормозных колодок следует обращать внимание на инструкцию, которая поможет учесть важные моменты.
С увеличением степени износа все детали подлежат одновременной замене, а не по частям. Если кататься на велосипеде только по ровным поверхностям, и общий пробег не превысит 200-300км. за сезон, значит что в ближайшие несколько лет можно забыть о ремонте велосипеда. И, напротив, когда владелец предпочитает экстремальные стили вождения, менять привод придется в несколько раз чаще.

 

При возникновении проблем с велосипедом, обращайтесь к  веломеханику - профессиональное техническое обслуживание и устранение  неисправностей велосипеда.


Валюта:
Режим роботи
Веломайстерня:
Професійний ремонт велосипедів будь-яких типів, а також ремонт колясок
Статті
  Alex Rims    Bellwether    Comanche    Da Bomb    Da-Bomb    Exustar    Exustar CG110B    Fox    Fuji    Gusset    Halo    Identiti    Longus    Magellan    Maxxis    Maxxis High Roller Semi-Slick    Michelin    Primo    Promax    Ranger    SE Bikes    Shimano    Sigma    Suntour    Tranz-X    X17    Zefal    Сontinental